smillishadinish

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

Adinish bloggar!! ♥

Av Smilla & Adina ______ - 27 oktober 2012 12:00

Heej. ♥

Det här är et tidinställt inlägg.


Smillish och jag har inte hunnit blogga eftersom vi inte haft tid.

Men Smillish lova att göra en uppdatering om dett nya temat!

Jag älskar den , och skulle hemskt gärna göra en film och så till den.. men jag är ju borta i veckan!   

Men.. vrf gråter jag?   

Ni vet ju att jag ska göra något kul.. kmr ni ihåg vad? Jag avslöjar iaf det på slutet av inlägget.


Nu ska jag logga in på msp , cheka om Smillish är inne. Har nyss packat klart så jag har en stund kvar

innan det blir fredagsmys.    Och en sak till.. Jag är i level 8!!!! Nu blir jag snart lvl 9 också.. typ 2veckor till bara!   


Jag håller på med en msp video. Med text! Men jag har typ bara gjort 58sek av den , men att

göra allt det hära med seknder är jobbigt!   

Aja.. det orndar sig..


I förra inlägget visa jag bilder på .. *kmr nt ihåg namn*


Jag skulle verkligen inte ha gjort det och jag är hemskt ledsen för det!

Hon är tydligen en jääätte trevlig person.

Hon kanske vill ha Smillish för sig själv bara?   

Då är det ännu mer synd , för jag tänker ALDRIG lämna min Smillish ♥ (hon kan vara andras också.. )

Men iaf så ber jag om ursäkt *kmr nt ihåg namn*.

Hon kanske bara hade en dålig dag? Hon har ju det svårt hemma.

(Läs ab för att förstå)






Vill ni veta nu vart jag ska? Jooo....

* Trumvirvel*

                


KRETA

 

Jajamensan! Kreta i grekland! Det är därför jag har ställt in den hära vid tiden , så

då får läsa något på lördagsmorgonen.

 

Det sista jag vill säga är..

 

 

 

HAPPY HALLOWEEN!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Smilla & Adina ______ - 19 november 2012 13:53

Heej!   Smilla och jag orkar inte blogga.. så vi kanske lägger upp inlägg då och då , men inte mer. Ni får gärna bli vän med oss på msp! Då kan ni ju följa oss en del. xD Men vi bloggar när vi har lust.      Och en sak.. Min ab låg på hs ...

Av Smilla & Adina ______ - 9 november 2012 20:46

Ibland måste man göra något annat än msp..                             Tack Smillish för dom underbara bilderna i förra inlägget. ♥♥♥ ...

Av Smilla & Adina ______ - 9 november 2012 13:23

Heej!    Jag är sjuk idag igen!!!!!!!!!   Men igår gjorde jag en sak jag blev nöjd mee!     Älsakr dej Adinish mest på hela msp!!!  Och igår gifta jag mejj me Charliehh och det var efter fest!          Och dagens moviestar är den jag älsakr mee...

Av Smilla & Adina ______ - 8 november 2012 19:46


Heej! Nu när smilla är sjuk har jag inte behöft blogga.. (sköönt) Men JLina bad mig blogga så jag gör det då!   För det första så är det sjukt fin heder som JLinda har gjort (momi). Love her! Och så frågade jag henne vilket program hon anvä...

Av Smilla & Adina ______ - 8 november 2012 12:01

Som ni sett har vi fått en ny design på bloggen!!   Det var min bff Momi321 som fixade det!!   Kolla in hennes blogg oxå!  MomiMsp.Blogg.se   F**n va snygg!   Och ni kan gissa vem Dagens Moviestar e då??      Grattis!!           // Smillish...

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards