smillishadinish

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 8 oktober 2012 20:56

Heej!

Min förra serie blev inte så lyckad..

Så jag har helt enkelt gjort en ny!

Vid namn Mina Änglavingar ♥1♥

Jag hoppas ni vill se den  kommentera gärna! ☺

Nu ska jag prata med Smillish. ♥

 

 

Av Smilla & Adina ______ - 8 oktober 2012 20:34

Hej Hej!

Idag har det hänt ganska mycket men har mest gått i skolan!   

Jo igår när jag skulle logga ut var det en kompis som uppdaterade sin profil Och det såg ut så här!     Se det heter SC!   Om man har varit VIP och är i leveö 5 så ska man äl veta det!?!?!?   Och Igår kväll fick jag en ny stil!  Aa det är rätt den kläningen finns inte i afären längre!  Och Igår fick jag en Kille!   Han heter: Music Master?      Oj på den bilden har jag en annan ny stil som jag oxå köpte igår från Sc jag fick när Adina gav mej 2 hälsningar!  Jag älskar dej!   Oj misstolk!   Aja jag går snart upp i level 13!    Så jäwla happy!    Okej kanske inte så snart då.... Men det går sakta med....zzzzzzzz   Oj tråkade ut mej själv så jag sommnade! xD  Men Kl är 20.47 ska sova om 1 timma och nu ska jag se om Adina är inne!   //Smillish            Ps. Det där med Kik gick bra nu har vi varandra, detta kan leda till en bra vänskap irl oxå! ( Hoppas jag! )  

Av Smilla & Adina ______ - 8 oktober 2012 16:18

Heej , snart ska jag til stallet..   

Smillish och jag sitter och försöker reda ut det här med kik , det går.. sådär.   

Nu har vi MASSOR av Twin style , eersom jag köpte 2 lookar till av henne , då kan man göra massa konstiga kombinationer.. coh så. Nej , jag köpte 4 sammalagt!   

 

Nu har vi fixat kik! Eler jag fixade det.   

Det är otroligt! Jag kanske skicka över 13st från min blogg hi , men igår fick vi 29 besökare!

(Kanske lite gemfört med Alexh33 100 , men ändå!!   )

Jag tänkte bara göra det hära inlägget för att ni sklle kunna läsa lite.. Mhe en bild kan jag väl bjuda på!

 

Jag levlar snart igen!! ♥♥♥ Så skulle vara så gött om ni titta på mina filmer och gav autos , ja ger tbx!

Så seee!   

 

 

 

Ps . Jag har typ köpt 15 - 20 nya saker!! Ds.

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards