smillishadinish

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 13 oktober 2012 13:24

Hej Ledsen för tt ajg inte bloggat på 2 dagar!!!   Mne jag har varit på Scout Hajk! För ni som inte vet vad det är:  Man sover Utom hur 1 natt...Typ   Jag gillar det nya temat.....Lurad Jga gillar bara en animering!:  Juste jag har köpt nya byxor oxå!   Och på Torsdag efter som vår skola har studiedag ska jag och min Pv:David och min bff:Elin och Davids bff: Vilhelm va!  Då ska han pussa mej för första ggr.. Han vet bara inte on det...     Men det var allt!   Hoppa Adina Loggar snart på msp men jag ska äta: Köttbullar och Risoni först!   


               // En Hungrig Smillis!  

Av Smilla & Adina ______ - 13 oktober 2012 11:14

Heeej!   

Idag kommer jag typ inte blogga något.. Bara det här inlägget. Imorn är der

också marknad!!     Jag ska gå med mina kompisar Sol , Filippa och Josefin. Fast jag säger

Limpan åt Filippa och Josse åt Josefin.. Och JA! Min bffffffffffffffffff heter Sol.    Det är az

cooolt! ( Eller bara jag?   ) Nee jag ska logga in på msp lite fort innan jag ska städa råttburen och

bada råttorna. Måste bra byta om. ( Var nyss i stallet och red Dressyrspecial.)


Heeeej dåååå!    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards