smillishadinish

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 10 oktober 2012 17:18

Hej!

Som många vet tänkte jag sluta men det var så många som stoppa mej!   Blev så jävla glad!  
Och Adina pratade om en spruta... Den 5 okt tog vi en spruta som heter: LPH tror jag Bet är typ: Livmoder-hals canser... DEN GJORDE ONT SOM F*N! Och vi sak ta 2 till lika dana!    
Och 1 av mina bff "Alice" (irl) Har köpt en lila Skakte keps!   Jag skulle köpt en lila!  

FAst nu har jag hittat en sida som säljer biliga Skate Kepsar!   Fast jag måste velja mellan 2 stycken!  
   Den Eller     Det är az svårt!   Snälla säg vilken som är snyggast!  


                                         // En Smillish som har svårt att bestämma säg!  

Av Smilla & Adina ______ - 10 oktober 2012 16:13

Ush.. -.- Idag skulle alla tjejer i 5:an som sagt att man vill

ta spruta... Va.. sådär.   


Och det här med killar på msp.. bry er inte om dom!Och sluta inte på msp bara för ett antal personer kanske

"dissar" er. Ni vet att ni har iaf några som aldrig gör det!   

Jag har aldrig haft ett perfekt förhållande. Jo , jag hade . men han ville bara ha presenter...   

Ingen har svarat på tävlingen!?   

Gillar ni inte den? :/


// Sådär Tjej Adinish.


Kom igen! KOmmentera! Bra som dåligt! Jag vill bara veta vad ni tycker!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards