smillishadinish

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 17 oktober 2012 22:32

Hej!

Igår Bloggade jag inte vet ej vrf men pallade ej!   '

Och Nu komme rjag spamma med bilder!   

Vi ska börja med en bild jag tog på startsidan!   Ser ut som han fimmpar en Cigg! xD Lol    Sen igår köpte jag Broms Vip (Sc)!       Fun va gött!    I Nästa inlägg visar jag ALLT jag köpt!<3 Har 400 sc kvar....  Tror Adina Köpte det Oxå för jag fick en Hälsning av henne! Glömmde ta kort tyvär så det blir en ramdom bild!     Som ni ser har jag ju oxå den där looken. Köpte den av: RosaPandan01  !    Och Jag köpte 50 % av allt och gissa MSP loggade i 20 min!       Hatar Dom mej eller!?    Stog så i 10 min! Oh som ni ser har jag lite Sk*t på mitt skrivbord...    Och På tal om dryga saker som Adinas Ex Pv! Kolla jag har Bevis!   Min Stil: Ditt Svin! xD Stackars Adinish..    Och Jag har sårat en kompis på msp idag eller i går..: Qwq123   Aja ni kan la läsa! o.o? Kl är 22.45 och vi har studiedag och jag ska vara med min Pv då!    Gu va gött at va ledig!  Och Igår gjorde jag en Ab som handlade om att han skulle Älska Om man ville få bort Lössen från hundarna! Kolla vad som hände!:   Oxå laggade mitt msp sönder! xD   Älskar'rej Adinish!   


                                  // Smillish! 

Av Smilla & Adina ______ - 17 oktober 2012 20:05

Heej! ♥

Idag har jag som sagt varit hos en kompis men nu ska jag blogga!!

Jag vill först och främst visa er en look som Smillish typ gjort eler köpt. Jag älskade den

så jag köpte den!


 


Såå söööt!!! JAG ÄLSKAR!!


Och ni kanske vet att jag då och då har en pojkvän som börjar på Gul? Ja , jag har blivit ihop medhonom igen

och vi verkade jätte bra tsm! Men sen sa Smila att han hade skickat ett meddelande till

henne där det stod att ha  tyckte hon var söt... Som Smila brukar säga -

DITT SVIN!!


Har iaf gjort slut. Han är inte värd det.    

Jag har märkt att jag utsats för andra saker i förhållande förut. Tex en som hette Kungen *RESTEN AV NAMNET*

sa att han skulle göra slut om jag inte köpte ett par skor. (jag hade inga då)

Jag märkte det inte såklart men han gjorde slut efter att jag gav

honom en present.   

Aja.. sånt här är knepigt..


Sen så märkte jag att en av mina online kompisars... bild laggade. Det brukar bli så

är dom har husdjur. Men annars laggar inte msp för mig, så tur! Hade en annan dator förut , kunde inte spela för att det lagga så!   


 



Kommer ni ihåg att jag har gjort en YT Film? Fast jag inte har lagt in ljud så jag har inte lagt upp den.

Iaf så får ni en smygtitt!   


 


Tjarå älskningar!! ♥♥

Av Smilla & Adina ______ - 17 oktober 2012 19:08

Heej! Idag har jag åkt ut till min kompis Josse efter skolan så har inte varit hemma , kokar pasta just nu..

Jag ska blogga om msp ikväll runt åtta , så skicka in på bloggen då och då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards