smillishadinish

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 9 oktober 2012 20:43

Hej idag har jag gått i skolan som vanligt... Haft tråkigt för killarna kastade löv på oss!   Min kille blev sur på de!    Jag har sett Adina's nya film!  Den var as bra!   Och jag har gjort en ny film jag oxå!    Hehe Adina blev ivrrig!   Och jag äter scons just nu! xD Min syrra som är 22 år bakade! :D

  Och jag blev sårad av min kille på msp har skrev så här på min vägg!    Adina sa att det hette Olag Hot "Tror jag"   Jag älskade han!    Aja..... 4-ever alone igen! .__. F*uck it!    


                                      // En ledsen Smillish!  

Av Smilla & Adina ______ - 9 oktober 2012 19:07

Yhea , andra delen på Mina änglavingar är ute! Jag hoppas du vill tittta på den. :)

 

 

 

Jag titta lite på looker som man gjort till mig. En hel del faktiskt!   

Jag hitta faktiskt en del bra.. eller MÅNGA bra. Men kunde inte visa alla. Om ni vill se alla så gå och titta då! ♥

 

Här är 4 olika looker. (y)

 

       

 

Och titta , jag som nybörjare!!   

Skillnad??   

 

 

Av Smilla & Adina ______ - 9 oktober 2012 14:54

Heej! Det är Adinish. ♥

Jag tänkte inleda en liten "tävling".   

Jag tänkte så här :

Varje vecka blir det en vinnare. Det är som tema tävlingarna - fast man inte behöver använda temat!   

Det får max vara 10 deltagare i film - 20 i look - 7 i artbook och 7 i rum.   

Kanske kan höja gränsen på deltagare om Smillish också är med och tittar.    

Första vinnarna får 2 autos och får presenteras här på bloggen! En bild på din.. "status sida" och kanske på look.

Jag skrier såklart en anledning till varför just denna vann!

Och såklart är det GRATIS.   

Så skicka antingen en kommentar här elle skicka meddelande på msp. I kommentaren / meddelandet ska det stå

vad filmen /look/artbook/rummet heter.  Man får ställa upp med EN film/look/artbook/rum.

Men man får ställa upp i två olika kategorier. ( MAX 2 !! )

Tex - Film och tävling.   

Så jag hoppas ni ställe upp! HOPPAS!!! ♥♥

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards