smillishadinish

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Smilla & Adina ______ - 18 oktober 2012 15:39

Heej!


Idag har dom gjort om Msp!

 


Jag fick en idé av det här. Jag köpte alla zombie animeringar oh flamsa!   


       


Hehe...   


Jag fick en till idé av det här. Jag ska göra en skräck msp video!

Men jag behöver låttips! Den ända låten som jag har hittat är Dragula av Rob Zombie.

Men jag vill ha något annat!   

Så snälla ge tips!!!   


Och med att msp fick ett nytt utseende kom det ett nytt VIP!


 


ÄLSKAR!!!! Jag döör av håret (som jag aldrig kommer få.   )

och husdjuret är så söt! Och titta , ENDAST 399!!!


Aja.. kan hända att jag kommer få ett annat VIP ett år när mina

3 månader tar slut.. Lååångt kvar.   


Så har det kommit ett nytt tema.


 


Den är az dålig! Typ inga snygga kläder , några tröjor och 2 par byxor som man

kan fixa till snyggare , (fula) ETT JÄTTE FULT HÅR och så några dåliga animeringar.

Jag tänker inte ens lägga pengar på att göra en film av detta.


Och det här med Gulis så har jag faktiskt aldrig

utsatts för otrohet.   

Men man kan tydligen inte undkomma det.


 


Han har inte ens svarat på VARFÖR han gjorde det.

Men jag är glad att jag har en sån som Smillish.   



Nu kommer jag tillbaks med det här nya utseendet.. men jag tycker det känns

så mysigt! Titta själv , så  mysigt!!!


Aja , hej då! <333


 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards