smillishadinish

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Smilla & Adina ______ - 8 november 2012 19:46

Heej!

Nu när smilla är sjuk har jag inte behöft blogga.. (sköönt)

Men JLina bad mig blogga så jag gör det då!


För det första så är det sjukt fin heder som JLinda har gjort (momi). Love her!

Och så frågade jag henne vilket program hon använde..

Och så testa jag en typ av det.


Jag Kan INTE!   

Jag otar ju min skärm med ctrl - alt - PrtSc Sysrq (kallas typ prince det sista)

Jag bekär dom och sånt.. men bilderna är av jätte dålig kvalité! suddiga om man zoommar in och sånt.


Jag förökta iaf att göra lite snyggt på JLina.. gick inte så bra...   


 


Om jag nu förstorar bilden blir den suddig...


 


Ni ser? Jag behöver en lektion..




Vi går över till



DAGENS MOVIESTAR <33

 

 


 

 

JLina sååklart! Min Tjej.. som har gjort en jättefin heder. Löve U! ♥

 

 

 

Smilla har gjort 2nya filmer! Jippie!   

 

Dom är jättte bra!

 

Titta på dom andra också! :) (förutom Titta inte , den suger! för den var gjord förr en mspvideo..)

 

 

 

 

Och jag ar gjort en ny ab! Love ita gärna den! ♥♥♥

 

 

Heej då!

 

 

 

♥♥ LOVE SMILLISH OCH JLINA ♥♥

 

 




Av Smilla & Adina ______ - 8 november 2012 12:01

Som ni sett har vi fått en ny design på bloggen!!  

Det var min bff Momi321 som fixade det!!  

Kolla in hennes blogg oxå!  MomiMsp.Blogg.se   F**n va snygg!  

Och ni kan gissa vem Dagens Moviestar e då??      Grattis!!   


     // Smillish

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards