smillishadinish

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Smilla & Adina ______ - 4 november 2012 13:23

Hej nu bloggar jag igen!!   Nu kommer det kanske bli 2 inlägg för har ganska mkt att säga!    Så nu kommer inlägg 1! xD


Jag sak börja med att jag har passat Adinish's gubbe!      Det gick bra!   oc jag gjorde en kill-gubbe ;D  Och som många vet gör man uppdrag typ xD Och jag skulle göra kläut mej uppdraget och msp har blkandat ihop kläder xD   Haha fint hår!!!  Och i onsdags var det ju Halloween tema på msp!  Så cool!   Och mitt Msp laggade sönder!! D:   -.-  -.-  Herregud!!!    Ingen gubbe!! -.-  Denna gubben snurrade runt med Windy weather 5 miljoner ggr typ!! o.o Sen när jag loggade in nästa dag så tänkte jag såhär: Ska msp inte vara  ett mode spel??  Haha!   Och denna:   Haha!! Och jag gick in i ett chatt rum där Justin100 var!! :D    Han med röd- luvtröja!!  Det har oxå kommit ett nytt tema!   Inte så snyggt D: Och det var nått lagg så en slags tröja kostade 4 sc!!!     Köpte 6 st!    Det har oxå kommit ett nytt VIP!   Az söt Bonnie!!  Och nyheten är att det har kommit en msp tidning!! Ska köpa en när den kommer dit jag bor!!    Awsome!   Och det viktigase har fått Adinish på skajjp!!   Ojj det blev bara ett inlägg!   Här ät en bild på min hund ;D    Så söt!  Juste jag är sjuk så jag kommer ej gå i skolan imon D: Kräktes igår kväll!   

               // En sjuk Smillish!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Smila och Dina här! Vi bloggar om allt , framför allt msp. :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur länge har du spelat msp?
 Under 5 månader
 1 - 2 år
 2 - 3 år
 3 - 4 år
 4 - 5 år
 5 +

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards